Rabu, 8 Ogos 2018

JADI AHLI SHAKLEE SECARA PERCUMA



CARA DAFTAR AHLI SHAKLEE PERCUMA


Assalamualaikum dan salam sejahtera.
Entri kali ni Nur nak kongsikan bagaimana untuk anda daftar ahli secara PERCUMA. Orang kita bila dengar benda percuma ni luas bijik mata kan. Nur pun tidak terkecuali. Hihi

Siapa sahaja yang minat dan menggunakan Shaklee tidak kiralah sama ada anda nak buat bisnes ataupun nak makan sendiri, tersangat la rugi kalau anda tidak daftar ahli secara sah. Ini kerana, ramai pengguna Shaklee di luar sana yang berdaftar hanya untuk makan sendri je TERPAKSA menerima bonus setiap bulan hasil pembelian produk untuk diri mereka dan keluarga sahaja.

Jikalau anda mengamalkan vitamin Shaklee dan memastikan stok Shaklee sentiasa ada di rumah, saya amat sarankan untuk anda daftar keahlian terus. Hal ini kerana anda akan dapat point daripada setiap item yang dibeli. Apabila mencapai point 150uv, anda layak mendapat cash bonus daripada Shaklee pada pertengahan bulan seterusnya.

Nak cukupkan point tu, boleh je kongsi-kongsi beli vitamin Shaklee dengan adik-beradik ke, kawan sekerja ke, sanak-saudara atau jiran tetangga. Tambahan pula jika kita sendiri yang mengamalkan produk Shaklee ni boleh la cuba setiap vitamin Shaklee yang ada dengan bayaran ahli. Jimat kan?

Pendaftaran keahlian hanyalah RM75 termasuk caj pengahantaran member kit. Walaupun setiap tahun kita kena renew keahlian RM30, tapi kita boleh je tebus balik RM30 tu dengan membuat pembelian produk. Jadi tiada pembaziran di situ ye. Hihi

BAGAIMANA UNTUK DAPATKAN KEAHLIAN PERCUMA?

Kongsi beli

Kalau anda jenis yang suka bercerita dan berkongsi kebaikan Shaklee yang anda rasai sendiri dengan orang lain, anda boleh dapatkan keahlian PERCUMA apabila mereka berminat untuk membeli. Macam mana? Apabila anda kumpul order dan cukup 200uv, secara automatik anda akan dapat keahlian Shaklee secara PERCUMA. Anda juga layak untuk mendapat CASH bonus daripada Shaklee pada bulan berikutnya.

Cukupkan 200UV

Bagaimana nak kira 200uv? Setiap produk Shaklee berlainan UV nya dan yang paling banyak UV adalah Vivix. Dengan setiap pembelian 2 botol Vivix, Set Bersalin Premium, Set Kecantikan Premium atau join promosi bulanan yang telah Shaklee lakukan.

Contoh pada bulan Ogos 2018, Shaklee ada promosi belian twinpack Vivix dapat less 5%, belian 6 botol Vivix dapat FREE lagi sebotol. Jimat sangat-sangat kan. Haa, bagi peminat Vivix tu boleh la kongsikan kebaikan Vivix ni dengan orang terdekat. Kalau bernasib baik, diorang mungkin nak cuba Vivix. Anda boleh terus order twinpack Vivix dan melayakkan anda dapat FREE MEMBERSHIP!

Macam Mana Nak Buat Belian Selepas Jadi Ahli?

Selepas anda mendaftar keahlian dengan Nur, anda tidak perlu bersusah payah ke cawangan Shaklee lagi dah kerana semua urusan pembelian boleh dibuat secara ONLINE. Selepas submit order, biasanya dalam masa dua hari barang dah sampai. Nak saya orderkan pun boleh tau TIADA MASALAH langsung. Pilihan kurier yang ada adalah Poslaju dan Gdex/Citylink.

Tak Tahu Cara Nak Makan

Walaupun jadi ahli Shaklee ini banyak kelebihannya, namun tidak semua ahli dapat kelebihan ini. Ramai juga yang menyesal  sangat selepas mendaftar dengan ahli Shaklee lain (dari kumpulan lain). Mereka tidak diberi panduan dengan baik cara makan yang betul dan berkesan.

Amat la penting untuk anda berdaftar dengan ahli Shaklee yang aktif seperti Nur kerana selain daripada senang berurusan untuk belian produk, anda juga akan diserap masuk ke dalam group support whatsapp dan telegram jika anda berminat. Di dalam group tersebut terlalu banyak info-info terkini dan tips yang membina.

Nak tahu keistimewaan daftar ahli Shaklee dan cara mudah untuk daftar keahlian boleh klik disini.

Apa tunggu lagi, jom la daftar ahli Shaklee dengan Nur sekarang.

HUBUNGI SAYA DISINI!


CALL / SMS / WHATSAPP / TELEGRAM : 0132904342
FACEBOOK : NUR SHARMINE
INSTAGRAM : @shaklee_nur
SHAKLEE ID : 1103081

COD : BAHAU, BANDAR SRI JEMPOL, BATU KIKIR, SERTING, JUASSEH DAN SEKITARNYA.

SEMOGA KITA DIKURNIAKAN KESIHATAN YANG BAIK BERPANJANGAN. INSYAA ALLAH

** Produk Shaklee tidak bertujuan untuk membuat diagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Ini adalah produk suplemen.





Tiada ulasan:

Catat Ulasan