Ahad, 5 Ogos 2018

CARA VIVIX SHAKLEE BERTINDAK KE ATAS SEL BADAN


APA ITU VIVIX? 



Sibuk orang duk sebut Vivix, ada yang tidak pernah dengar Vivix ke? Ala, yang glamour dengan gelaran “sirap merah” tu la. Tapi mungkin ada yang tidak kenal secara mendalam lagi dengan Vivix ini kan.
  
Vivix adalah sejenis cecair pekat berwarna merah seperti sirap yang terhasil daripada kandungan anggur muskat dan tumbuh-tumbuhan lain.

Vivix ni UBAT ke?


Oh tidak.. Vivix bukanlah ubat, tapi suplemen yang membantu badan untuk melawan sendiri penyakit.

Ianya tidak menyembuhkan penyakit. Tapi ia menyokong sistem tubuh badan dari akar umbi, dari DNA dan SEL.

Sampaikan bila sel badan sihat, organ dapat berfungsi dengan baik, hormon dapat berfungsi dengan baik, lalu badan kita sendiri akan bertindak untuk melawan penyakit.

APA YANG ANDA PERLU TAHU TENTANG SEBOTOL VIVIX NI?

- Vivix mengandungi bahan yang kaya resveratrol iaitu antioksida. Antioksida amat penting untuk mengelakkan sel badan daripada ‘berkarat’.

Merupakan penemuan revolusi dalam nutrisi polifenol.

Merupakan campuran botani ekslusif daripada poligonum cuspidatum, anggur muscadine, elderberi eropah dan lobak ungu.

- Vivix terbaik kerana kajian yang dijalankan selama bertahun-tahun telah menjadikan Vivix sebagai suplemen anti-penuaan yang terbaik di dunia, dan suplemen pertama di dunia yang berjaya menembusi DNA manusia.

Vivix ada 4 mekanisma UTAMA iaitu :


1)      Memperbaiki sel


-   Setiap hari, tubuh kita mengalami kerosakan DNA (salah satunya akibat radikal bebas) yang menyebabkan proses penuaan terjadi begitu cepat.

-        Vivix membantu melambatkan dan melindungi DNA sel tubuh kita dan melambatkan proses tersebut.

-   Vivix sesuai diambil oleh mereka yang selesai menjalani rawatan pemulihan kanser, misalnya kimoterapi, bagi mengembalikan sel tubuhnya kepada keadaan asal.

2)      Memelihara sel


-          Mengawal kadar respon sel terhadap biological stress.

3)      Meningkatkan prestasi sel


            -     Meningkatkan prestasi sel DNA dengan memperlahankan penghasilan AGE protein.

4)      Memberi tenaga kepada sel


-          Semakin tubuh kita terdedah kepada penuaan, semakiin cepat sel tubuh kita kehilangan tenaga.

-          Ini akan menurunkan fungsi sel .

-          Vivix membantu menguatkan sel tubuh.


Kita sememangnya memerlukan kesemua 4 mekanisma di atas untuk pastikan sel-sel kita hidup dan boleh menjadikan segala organ dalam badan kita berfungsi dengan baik dan bukannya bermasalah.

KENAPA VIVIX NI PREMIUM SANGAT?


    Sebab Vivix ni baiki sel kita. Sel-sel yang rosak boleh mendatangkan penyakit kepada kita. Vivix bantu kita baiki sel-sel rosak tersebut.

-        Sebab Vivix bantu kita hasilkan sel-sel baru dengan lebih sihat. Badan kita terdedah kepada pelbagai ancaman yang kita sendiri memang tak mampu nak elak.

-        Disebabkan banyak benda yang kita tak mampu nak kawal, jadi badan kita memang terpaksa hadapi serangan radikal bebas yang boleh melemahkan sistem badan kita.

-       Jika badan kita lemah dan tiada perisai dalaman, itulah sebab kenapa kita mudah diserang penyakit penyakit kronik seperti penyakit jantung, diabetes, kanser dan sebagainya.
-       Jadi, disinilah peranan Vivix. Bantu kita jaga sel badan dengan lebih sihat.

Kenapa Vivix Shaklee sering dijadikan cadangan untuk mereka yang dah berpenyakit, yang masih sihat dan terus sihat serta mereka yang nak cantik, awet muda gitu?
Jawapannya tentulah ada sesuatu yang hebat dalam kandungan Vivix.

Vivix sesuai diambil oleh sesiapa yang sakit mahupun yang sihat. Mereka yang sakit, sel-sel akan dibaiki pulih. Mereka yang sihat tambah bertenaga dengan pemeliharaan sel.

KELEBIHAN VIVIX

Sebenarnya Vivix ni mengandungi 4 kandungan utama. Bahan yang terdapat dalam Vivix semuanya dari bahan semulajadi, tiada pewarna tiruan, perisa atau pengawet. Vivix asli jika diletakkan di dalam peti beku, tidak akan membeku. Haa.. itu maknanya tiada campuran air tau! Kalau beku tu maknanya tak original, something wrong somewhere laa tu.



Semuanya daripada tumbuhan ye. Tiada unsur dari sebarang bahan terlarang atau meragukan. Produk berpaten ni, mana mungkin main bancuh je kandungannya tanpa kajian saintis terlebih dahulu.


Dan yang paling bestnya, Vivix ni hanya eksklusif dan boleh didapati dari Shaklee sahaja, telah dipaten dan tidak ada mana-mana produk yang boleh ciplak atau meniru Vivix ni. VIVIX TIDAK BOLEH DI REBRANDING SEMULA ya!

Jika mengambil Vivix ini kita tak digalakkan mengambil suplemen lain kerana dalam Vivix ini dah cukup power dan bagus untuk membaiki sel-sel kulit dan kesihatan kita. Ianya juga boleh membaiki DNA tubuh badan kita. Tak cukup power lagi ke tu?

Semoga entri Nur kali ini memberi manfaat kepada anda semua. Jikalau anda berniat dan berminat untuk dapatkan vivix, Nur cadangkan ambil 2 botol terus untuk melayakkan anda dapat keistimewaan daripada Shaklee.

Jika anda dapatkan 2 botol Vivix hari ini, anda automatik layak menikmati :-
- Harga penjimatan ahli
- Member kit
- Cash bonus
- Free postage
- Support group

 Bagaimana Untuk Dapatkan VIVIX terus dari Website HQ Shaklee?


https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=5f2cec9d7c7078209559b2838b427b2f

ATAU BOLEH HUBUNGI SAYA !

CALL/SMS/WHATSAPP/TELEGRAM : 0132904342
FACEBOOK : NUR SHARMINE
INSTAGRAM : @shaklee_nur
SHAKLEE ID : 1103081

COD : BAHAU, BANDAR SRI JEMPOL, BATU KIKIR, SERTING, JUASSEH DAN SEKITARNYA.

SEMOGA KITA DIKURNIAKAN KESIHATAN YANG BAIK BERPANJANGAN. INSYAA ALLAH

** Produk Shaklee tidak bertujuan untuk membuat diagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Ini adalah produk suplemen.

















Tiada ulasan:

Catat Ulasan