Selasa, 7 Ogos 2018

KEISTIMEWAAN JOIN AHLI SHAKLEE


CARA MUDAH DAFTAR AHLI SHAKLEE

Best sangat ke buat bisnes dengan Shaklee? Alhamdulillah, setakat Nur join Shaklee selama ni belum pernah sekalipun duit dikikis oleh upline ataupun Nur sendiri yang mengikis duit downline Nur. Hihi.

Yela, bila bercakap tentang MLM, macam-macam cerita yang kita biasa dengar kan?
Ada yang kena tipu, ada yang terpaksa buat pinjaman untuk join, ada yang terpaksa beli produk banyak-banyak tapi akhirnya terpaksa sorok di bawah katil.

Nak salahkan MLM semata-mata tak adil juga sebabnya bukan semua MLM macam tu. Senario pelik yang kita dengar tu berlaku bila adanya individu yang join sesebuah MLM tu nak untung atau kaya cepat, maka macam-macam cara yang mereka buat.

Disebabkan itu, sebelum mula nak berniaga atau join mana-mana MLM, perkara utama yang perlu dilakukan ialah study terlebih dahulu bagaimana cara bisnes tersebut dijalankan.

Jangan hanya kerana bila disogokkan dengan gambar kereta mewah, rumah besar dan lain-lain kita terus rambang mata dan setuju nak join tanpa buat research terlebih dahulu.

Kalau nak cari MLM yang adil cara pembahagian bonusnya, satu yang Nur tahu sudah tentunya Shaklee. Tidak ada maknanya nak mengkayakan upline dalam bisnes Shaklee ni sebab pembahagian bonus adalah berdasarkan kau buat lebih kau dapat lebih. Hihi.

10 KEISTIMEWAAN BISNES BERSAMA SHAKLEE

- Modal RM75 sahaja termasuk caj penghantaran
- Tidak perlu menyimpan stok
- Tidak perlu packing
- Tidak perlu buat penghantaran
- Masa fleksibel
- 100% secara online
- Untung retail 20%
- Untung cash bonus 5%-21%
- Sistem tempahan online

KEISTIMEWAAN TAMBAHAN

- Free coaching class
- Free marketing class
- Free group support

BONUS DALAM SHAKLEE

Secara asasnya, ada TIGA benda yang best sangat dalam Shaklee ni. Kami panggil 3C iaitu
Cash – Cash ni seperti yang semua sedia maklum, dapat bonus bila cecah minimum point yang telah ditetapkan. Selain daripada itu, ada juga cash dari hasil keuntungan runcit dari sales yang kita buat setiap hari.
Car – Jangan salah faham ye yang ni. Shaklee tak bagi kereta sebiji, tapi Shaklee beri dalam bentuk cash juga pada yang layak. Jadi, bila dapat cash terpulanglah pada kita nak guna untuk beli apa. Beli kereta boleh, beli rumah pun boleh. Untuk melayakkan Car Bonus ni, ada point yang kita kena capai.
Convention – Trip percutian yang ditaja sepenuhnya oleh Shaklee. Terdapat DUA jenis trip iaitu  Regional dan International. Yang paling best, bukan SID je yang layak, malah boleh bawa sekali keluarga yang juga ditaja oleh Shaklee 100% dengan syarat mencapai kriteria yang telah ditetapkan.

BAGAIMANA NAK DAFTAR?

1) Bayaran sebanyak RM75 sahaja

Amacam, best tak intensif yang Shaklee sediakan ni? Jadi apa tunggu lagi, jom sertai kami dengan pembayaran keahlian RM75 sahaja termasuk caj penghantaran member kit. Jika anda berminat untuk berbisnes, anda akan diajar langkah demi langkah untuk terus maju dan berjaya dalam Shaklee ni.

2) Pembelian Produk 200uv

Cara kedua selain daripada membuat bayaran sebanyak RM75 ialah dengan membuat pembelian mana-mana produk Shaklee sebanyak 200uv dan ke atas bersamaan RM600 lebih. BeliaVivix twin pack juga melayakkan anda mendapat keahlian secara PERCUMA.

Untuk mendaftar, anda boleh pergi kemana-mana cawangan Shaklee di seluruh Malaysia dan gunakan ID saya Nur Sharmine Bt Baharing (1103081) sebagai penaja anda. Leceh nak kena pergi cawangan Shaklee? Nur kan ada, Nur akan bantu anda untuk daftarkan keahlian anda. Senang kan? Hubungi Nur segera untuk dapatkan keahlian anda hari ini.


Apa tunggu lagi, jom la daftar ahli Shaklee dengan Nur sekarang.

HUBUNGI SAYA DISINI!


CALL / SMS / WHATSAPP / TELEGRAM : 0132904342
FACEBOOK : NUR SHARMINE
INSTAGRAM : @shaklee_nur
SHAKLEE ID : 1103081

COD : BAHAU, BANDAR SRI JEMPOL, BATU KIKIR, SERTING, JUASSEH DAN SEKITARNYA.

SEMOGA KITA DIKURNIAKAN KESIHATAN YANG BAIK BERPANJANGAN. INSYAA ALLAH

** Produk Shaklee tidak bertujuan untuk membuat diagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Ini adalah produk suplemen.


























Tiada ulasan:

Catat Ulasan