Isnin, 30 Julai 2018

SEBAB KENAPA KENA CUBA VIVIX SHAKLEE


4 BAHAN ISTIMEWA DALAM VIVIX SHAKLEE


ADA APA DENGAN VIVIX?

Untuk asas dalam entri kali ini Nur akan kongsikan tentang EMPAT bahan utama Vivix Shaklee berserta dengan khasiatnya sekali.



Inilah 4 bahan utama yang terdapat dalam Vivix. Kalau anda perasan kesemua ini berwarna ungu kan. Sangat istimewa sebab sangat berkhasiat dan sangat jarang dijumpai. Nak tanam sendiri pun memang susah kerana ianya bukan iklim Malaysia.

Bahan Utama Vivix

Purple Carrot


Kenapa pilih yang ungu bukan oren? Tentulah ianya lebih istimewa kan. Purple Carrot ini jauh lebih tinggi antioksidan dari carrot biasa.

Ianya bersifat antiradang. Disebabkan itu, ramai pesakit arthritis, gout dan sebagainya ambil Vivix sebagai salah satu ikhtiar untuk sembuh.

Bukan itu sahaja, ianya juga bersifat antibakteria, antivirus dan ianya anticarcinogen iaitu dapat mengurangkan risiko kanser berlaku.

Lagi best ianya tinggi vitamin A yang mampu menghalang arteri daripada tersumbat.

Elderberry


Lagi sekali, dalam banyak-banyak jenis berries, Shaklee pilih yang paling power iaitu Elderberry.

Elderberry sangat kaya dengan sebatian yang dikenali sebagai anthocyanin yang memberi kesan anti-radang. Ia juga dapat mengurangkan simptom seperti sakit otot, demam yang berkaitan dengan selsema atau influenza.

Ia juga dapat merendahkan tahap kolestrol dan juga menghalang oksidasi kolestrol LDL, oksidasi LDL dianggap sebagai satu penyebab penting penyakit kardiovaskular.

Selain alergik asid yang kebanyakkan kata anti kanser, vivix juga masukkan elderberry disebabkan elderberry mengandungi bioflavonoids yang membantu memusnahkan virus dan juga sebagai anti kanser.

Elderberry juga boleh merangsang pengeluaran cytokines yang mana ia adalah satu protien yang mengawal tindakbalas sistem imun kepada penyakit dan jangkitan.

Polyganum Cuspidatum
Nama lain bagi Polyganum Cuspidatum ialah Japanese Knotweed. Pertama kali Nur tengok, sekali imbas nampak macam misai kucing je kan, tapi tak tahulah korang tengok nampak macam apa. Hihi

Kalau korang tengok senarai, salah satu yang paling orang suka ianya boleh bantu kurangkan rintangan insulin. Kalau cerita insulin mesti semua tahu kan, ianya berkaitan dengan kencing manis. Disebabkan itu, ramai ambil vivix kebanyakkannya memberi tindakbalas positif disamping kena jaga makan dan senaman.

Anggur Muscadine
Terakhir sekali, Shaklee masukkan bahan yang paling istimewa iaitu Anggur Muskadine. 
Kenapa anggur muskadine?

1) Anggur Muscadine tumbuh dikawasan PANAS dan LEMBAP.
Ia boleh tahan dalam suhu ekstrem dan mampu hidup liar. Semakin ia terdedah kepada suasana ekstrem, semakin ia dapat hasilkan Resveratrol yang lebih tinggi.

2) Saiz Anggur Muscadine sebesar BOLA GOLF.
Saiz ia boleh mencecsh diameter 5cm, besar kan? Nama lain dipanggil super grape.

3) Mempunyai KULIT yang besar dan keras.

4) Boleh melindungi diri daripada BAKTERIA dan KULAT.
Seperti yang dinyatakan tadi, ianya mampu hidup liar sebabnya ianya tidak perlu disembur dengan air dan bahan kimia atau semberun racun untuk lindungi diri.

5) Anggur Muscadine mempunyai 20 pasang KROMOSOM.
Anggur biasa 19 kromosom sahaja. Kompaun Polifenol dalam anggur ini juga adalah 40 kali ganda lebih tinggi daripada yang terdapat dalam wain merah. Nak minum wain dah tentunya haram bagi yang beragama Islam, jadi ambil vivix. Lagipun ianyan 40 kali lebih hebat.

Bagaimana Rasa Vivix?

Kalau nak ikutkan rasa lidah Nur ni, rasa macam masam-masam manis rebina gitu. Takde la rasa masam sangat ataupun rasa manis sangat sebab ianya tiada penambah rasa tiruan dan tiada pewarna tiruan. Kelat, masam, manis..ehh, susah la nak bagitahu. Yang penting sedap. Hihi. Nak tahu sedap ke tidak kena la cuba ye.

Testimoni Vivix Shaklee

Disini Nur sertakan sekali beberapa testimoni yang telah mendapat kesan positif setelah mengamalkan Vivix Shaklee.

TESTIMONI 1
Vivix dapat mengawal paras gula dalam darah.


TESTIMONI 2
Gout takde lagi menjengah setelah amalkan Vivix.


TESTIMONI 3
Pesakit jantung semakin sihat dan cergas setelah mengamalkan 3 botol vivix.


TESTIMONI 4
Keajaiban berlaku apabila kanser pesakit barah rahim hilang selepas ambil vivix.


TESTIMONI 5
Vivix membuatkan rokok rasa pahit.



Semoga entri Nur kali ini memberi manfaat kepada anda semua. Jikalau anda berniat dan berminat untuk dapatkan vivix, Nur cadangkan ambil 2 botol terus untuk melayakkan anda dapat keistimewaan daripada Shaklee.

Jika anda dapatkan 2 botol Vivix hari ini, anda automatik layak menikmati :-
- Harga penjimatan ahli
- Member kit
- Cash bonus
- Free postage
- Support group


 Bagaimana Untuk Dapatkan Vivix Shaklee?


HUBUNGI SAYA !

CALL/SMS/WHATSAPP/TELEGRAM : 0132904342
FACEBOOK : NUR SHARMINE
INSTAGRAM : @shaklee_nur
SHAKLEE ID : 1103081

COD : BAHAU, BANDAR SRI JEMPOL, BATU KIKIR, SERTING, JUASSEH DAN SEKITARNYA.

SEMOGA KITA DIKURNIAKAN KESIHATAN YANG BAIK BERPANJANGAN. INSYAA ALLAH

** Produk Shaklee tidak bertujuan untuk membuat diagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Ini adalah produk suplemen.













Tiada ulasan:

Catat Ulasan