Selasa, 14 Ogos 2018

PETUA MUDAH UNTUK AWET MUDA

TIPS KEKALKAN AWET MUDA SENTIASA



Siapa yang tak nak cantik? Semua terutamanya kaum hawa sangat mementingkan kecantikan, tidak kira usia, kecantikkan adalah keutamaan setiap hari. Kerana saya juga sama.

Cantik itu sangat subjektif dan cantik tidak semestinya berkulit putih melepak ye. Apa sahaja warna kulit, jika ianya dijaga dengan baik, diberikan keperluan nutrisi yang mencukupi pastinya memberikan kesan yang baik.


Sekarang macam-macam produk awet muda kan. Jadi kita kena berhati-hati dalam memilih produk sebab kita tidak tahu apa kandungan yang ada dalam produk tersebut. Tidak pasal -pasal nak awet muda tetapi penyakit lain pula yang datang.

PETUA AWET MUDA

Rutin Pada Waktu Pagi

Setiap pagi selepas bangun dari tidur, pastikan anda meminum air suam sebagai kebiasaan. Ini adalah untuk mengekalkan kecantikkan kulit dengan cara paling mudah dan praktikal.

Bagi umat Islam, amalkan berselawat sebanyak 3 kali sebelum kamu meminumnya dan diambil sebelum sarapan. Cubalah!

Makan Banyak Serat

Salah satu kunci untuk awet muda adalah dengan menjaga pemakanan kerana ianya mempengaruhi kesihatan pencernaan kita. Serat berfungsi menjaga kesemua nutrisi yang telah dimakan dalam tubuh dan melepaskan nutrisi tersebut jika diperlukan.

Biasakan Diri Makan Ulam

Antara ulaman yang boleh dimakan ialah ulam raja. Banyak khasiat ulam raja ni antaranya untuk menambahkan kandungan oksigen dalam darah. Penambahan oksigen akan melancarkan proses peredaran darah dalam tubuh. Tubuh akan lebih segar, kulit pun akan lebih sihat dan tegang bila kandungan oksigen mencapai keseimbangan dalam tubuh.

Makan Makanan Yang Kaya Antioksidan

Seperti yang kita semua sedia maklum, Antioksidan adalah makanan antipenuaan. Semua makanan berwarna gelap memiliki zat antioksidan yang dapat melindungi tubuh. Antara sumber makanan antioksidan adalah blueberry, brokoli dan tomato. Disebabkan itu, kita disarankan untuk mengambil lima jenis makanan yang mengandungi antioksidan setiap hari.

Senaman Muka

Jom ikuti langkah-langkah berikut :

  • Mulakan dengan senyuman paling manis di hadapan cermin.
  • Angkat kening dan kerutkan dahi ( seperti muka terkejut).
  • Pejamkan mata rapat-rapat sehingga hidung terasa terangkat.
  • Akhir sekali, senyum sambil menunjukkan gigi.
Senang je kan? Ulangi teknik ini 10 hingga 15 kali setiap hari. Ia membantu melancarkan perjalanan darah dan menguatkan otot pada bahagian muka.

Urut Muka

Urutan muka dapat membantu mengelakkan kedutan pada muka. Jom ikuti langkah berikut :

  • Letakkan dua jari di atas kening. Kemudian, lakukan gerakan dengan lembut ke arah sisi dahi.
  • Buka jari jemari kamu dan letakkan pada kawasan mata. Gerakkan juga kearah sisi muka hingga ke telinga.
  • Kemudian, buka jari-jari dan letakkan ke arah sisi muka hingga ke telinga.

SUPLEMEN YANG DISARANKAN

Kalau anda ragu-ragu tidak tahu nak pilih produk untuk awet muda, boleh cuba cara moden ni haa iaitu konsisten dengan Vivix Shaklee ni je. Laburkan RM400++ sahaja untuk kesihatan menyeluruh termasuklah untuk awet muda.


Vivix ni makin lama makan, makin CANTIK dan MUDA!! Tidak perlu suntik, tidak perlu buat rawatan menyakitkan dan tidak perlu kos ribuan ringgit.

Mesti dalam kepala korang ingat yang Vivix ni hanya untuk pesakit kronik je kan? Haa, jangan tak tahu VIVIX Shaklee ni juga sangat bagus dalam mencantikkan kulit kita.
Orang yang amalkan Vivix Shaklee ni kulit mereka makin lama makin cerah, glowing pinkish dan teratur kulit akan jadi lebih baik dan lembut.

Antara cara Vivix Shaklee menjadikan kulit makin cantik dan baik :

Memperbaiki DNA

Proses penuaan berlaku apabila DNA kita rosak akibat radikal bebas. Vivix membantu dalam memperbaiki sel DNA kita dan melambatkan proses penuaan.

Memperbaiki tenaga sel


Apabila penuaan berlaku, sel tubuh kita akan kehilangan banyak tenaga. Ini akan mengurangkan fungsi sel. Vivix Shaklee membantu memperbaiki sel badan dan menguatkannya untuk mengembalikan keremajaan kulit.

KEISTIMEWAAN RESVERATROL DALAM VIVIX



Resveratrol yang terdapat dalam Vivix juga mampu membuatkan anda awet muda. Hal ini disebabkan resveratrol adalah agen antioksidan yang sangat power! Ia berupaya menjaga sel badan dari kerosakan.

Makanan yang mengandungi resveratrol adalah seperti purple grapes dan red wine. Akan tetapi kalau dari makanan sahaja adalah sukar untuk mendapat kuantiti yang mencukupi.
Bayangkan kita memerlukan 100-250mg resveratrol untuk mendapat kesan, dan ia bersamaan dengan 170 gelas red wine untuk dapat manfaatnya. Mustahillah kan?

Maka dengan sebab itu ada disediakan suplemen yang mengandungi khasiat ini dan memudahkan anda untuk menikmatinya iaitu Vivix. Biarlah perubahan secara perlahan dan semulajadi daripada dirosakkan oleh bahan-bahan terlarang yang sepatutnya tidak dimasukkan dalam tubuh kita.

TESTIMONI AWET MUDA DENGAN VIVIX SHAKLEE

Disini Nur sertakan sekali bersama beberapa testimoni yang telah mengamalkan Vivix Shaklee untuk kesihatan dan dapat kesan awet muda.

Vivix bantu lambatkan penuaan pada wajah.
Kesan dalam 23 jam kulit jadi glowing dan rasa segar.
Kulit mertua semakin cantik selepas seminggu minum Vivix
Ambil Vivix untuk sakit lutut, dapat bonus awet muda.

Wow sangat!
Semoga entri Nur kali ini memberi manfaat kepada anda semua. Jikalau anda berniat dan berminat untuk dapatkan vivix, Nur cadangkan ambil 2 botol terus untuk melayakkan anda dapat keistimewaan daripada Shaklee.


Jika anda dapatkan 2 botol Vivix hari ini, anda automatik layak menikmati :-
- Harga penjimatan ahli
- Member kit
- Cash bonus
- Free postage
- Support group

 Bagaimana Untuk Dapatkan Vivix  Shaklee?



ATAU BOLEH HUBUNGI SAYA !

CALL/SMS/WHATSAPP/TELEGRAM : 0132904342
FACEBOOK : NUR SHARMINE
INSTAGRAM : @shaklee_nur
SHAKLEE ID : 1103081

COD : BAHAU, BANDAR SRI JEMPOL, BATU KIKIR, SERTING, JUASSEH DAN SEKITARNYA.

SEMOGA KITA DIKURNIAKAN KESIHATAN YANG BAIK BERPANJANGAN. INSYAA ALLAH

** Produk Shaklee tidak bertujuan untuk membuat diagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Ini adalah produk suplemen.




Tiada ulasan:

Catat Ulasan