Khamis, 9 Ogos 2018

SEMBUHKAN LUKA BERSALIN DENGAN CEPAT

Kelebihan Set Berpantang Shaklee


Sedang mencari produk penjagaan berpantang? Malas minum herba yang kena rebus? Inginkan badan cergas ketika berpantang? Ingin pastikan susu ibu yang dihasilkan adalah maksimum untuk si kecil?

Pengalaman bersalin kita mungkin berbeza-beza, tapi persamaan kita adalah nak luka bersalin cepat baik dan badan kembali sihat cergas untuk uruskan anak-anak kan.


Ibu berpantang, jangan ambil mudah penjagaan diri semasa dalam pantang ye.

Hari ini Nur nak berkongsi tentang Set Berpantang yang semakin popular. Set ini boleh dimakan bukan saja semasa berpantang, malahan habis pantang pun boleh makan lagi tau.


Banyak sangat produk di pasaran sekarang . Macam mana nak pilih yang terbaik untuk diri anda? Ok la, disini Nur kongsikan kelebihan Set Berpantang Shaklee untuk anda. Mesti beli punyalah lepas ni, kalau tak mesti menyesal. Hihi

Mengapa mesti memilih Shaklee sebagai Set Berpantang?

- Selamat dan boleh diambil seawal dua jam selepas melahirkan bayi.

- Selamat kerana ibu yang bersalin normal atau secara pembedahan boleh ambil suplemen Shaklee.

- Selamat kerana boleh dimakan oleh ibu walaupun anak sakit kuning atau jaundis.

- Boleh digunakan bukan 40 hari, tapi boleh tahan sehingga 6 bulan. Sangat berbaloi. Tidak percaya kan? Ramai juga yang tidak percaya sebenarnya berbanding dengan jenama lain yang hanya digunakan semasa tempoh berpantang sahaja.

- Satu lagi penjimatan yang ibu boleh dapat dengan Set Berpantang Shaklee ialah menyokong pengeluaran susu badan. Kan dah dapat pakej 2 in 1 iaitu Set Berpantang dan Set Menyusu. Memang berbaloi sangat.

- Kalau anda ada bajet besar boleh ambil satu lagi pakej iaitu pakej Set Kurus. Jadi jimat sungguh dengan set ini sambil merawat, boleh menambah kualiti dan kuantiti susu ibu, boleh kuruskan badan lagi. Best giler kan.

- Anak comel, gebu, sihat, kuat dan tembam. Bonus, ibu kurus dan cantik. Siapa yang tidak sukakan bonus kan. Amalkan Set Pantang Shaklee bukan sahaja badan terasa segar, sihat, bertenaga dan luka cepat sembuh malahan dapat membantu si ibu turunkan berat badan dengan cara yang selamat. Silap hari bulan habis sahaja temepoh berpantang dah dapat turun berat badan dengan banyak. Tidak mustahil 2-3 bulan selepas bersalin, ibu akan dapat bentuk badan yang asal. Best kan?

- Ada sebahagian daripada Set Berpantang Shaklee untuk Set Kecantikan juga contohnya seperti ESP dan Vitamin C. Bila ibu dah ceria, sihat, bertenaga, cukup nutrisi, cukup pengambilan air kosong, dah tidak mengeluh jaga anak siang dan malam sekaligus dapat memberi kesan kepada pengeluaran susu badan ibu. Baby pun akan dapat susu yang berkualiti, pipi gebu dan putih bersih.

KENAPA SET BERPANTANG SHAKLEE ADA PELBAGAI SET?

Hal ini untuk memudahkan ibu-ibu memilih Set Berpantang terbaik mengikut keperluan sendiri. Tidak semua mengalami pengalaman bersalin yang sama. Ada yang bersalin normal, ada yang bersalin awal dan ada juga yang bersalin secara pembedahan.

Sebagai contoh, jikalau ibu yang melahirkan anak pra-matang perlu tambah produk ESP untuk menyokong pengeluaran susu badan. Bagi ibu yang bersalin secara pembedahan pula ambil ESP akan mempercepatkan pemulihan parut pembedahan.

CUKUPKAH BERPANTANG HANYA AMBIL VITAMIN?

Jawapannya TIDAK CUKUP. Fungsi bagi setiap vitamin adalah untuk menyokong dan mengembalikan nutrisi yang telah hilang selepas bersalin. Ibu berpantang masih lagi perlu menjaga makan dan pergerakan

Walaupun ada Vitamin C untuk mempercepatkan proses luka bersalin, jangan ingat semua makanan boleh dimakan. Bataskan juga pergerakan dan amalkan petua orang-orang lama walaupun badan rasa cergas.

Pengambilan Vitalea dan B-Complex berfungsi membekalkan tenaga berpanjangan supaya ibu dapat menjaga bayi yang kadang-kadang suka berjaga pada tengah malam. Akan tetapi, jangan pula kita sesuka hati melakukan kerja-kerja berat dirumah. Nanti macam-macam masalah pula yang timbul.

ADAKAH MAKAN SET BERPANTANG SHAKLEE AKAN MEMBERI KESAN KEPADA BAYI SEPERTI MAKAN JAMU?

Akan ada kesan juga dekat bayi. Apa yang ibu makan, bayi pun akan turut dapat juga tau. Sebab tu kalau ada ibu yang makan jamu, sesetengah bayi akan meragam contohnya naik ruam kerana panas.

Tetapi berbeza pula dengan Set Berpantang Shaklee. Ramai ibu-ibu diluar sana yang suka berpantang dengan Set Berpantang Shaklee. Antara sebabnya ialah Set Berpantang Shaklee mempunyai :

Vitamin C – meningkatkan sistem imun bayi
ESP – kulit bayi akan kelihatan putih, gebu dan halus
Lecithin – ibu yang nak kurus
Omega – untuk membantu perkembangan otak
Ostematrix – mengurangkan sakit-sakit pinggang ibu dan menguatkan tulang bayi dan nampak tegap.

TESTIMONI SET BERPANTANG SHAKLEE

Di sini Nur sertakan sekali beberapa testimoni yang telah menggunakan Set Berpantang Shaklee ni.

TESTIMONI 1
TESTIMONI 2
TESTIMONI 3
TESTIMONI 4
TESTIMONI 5
Semoga entri Nur kali ini memberi manfaat kepada anda semua. 


 Bagaimana Untuk Dapatkan SET BERPANTANG Shaklee?



ATAU BOLEH HUBUNGI SAYA !

CALL/SMS/WHATSAPP/TELEGRAM : 0132904342
FACEBOOK : NUR SHARMINE
INSTAGRAM : @shaklee_nur
SHAKLEE ID : 1103081

COD : BAHAU, BANDAR SRI JEMPOL, BATU KIKIR, SERTING, JUASSEH DAN SEKITARNYA.

SEMOGA KITA DIKURNIAKAN KESIHATAN YANG BAIK BERPANJANGAN. INSYAA ALLAH

** Produk Shaklee tidak bertujuan untuk membuat diagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Ini adalah produk suplemen.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan