Isnin, 6 Ogos 2018

LUKA BERPANTANG CEPAT SEMBUH DENGAN VIVIX



VIVIX UNTUK BERPANTANG

Assalamualaikum dan salam sejahtera.
Entri pada kali ini Nur ingin berkongsi mengenai khasiat Vivix Shaklee untuk ibu berpantang. Siapa dah pernah cuba Vivix? Pernah berpantang dengan Vivix? Ibu-ibu hamil mesti letak dalam target nak berpantang dengan Vivix ni tau, sebab ianya best. Hihi
Anda tahu tak apa bahan-bahan dan kebaikan lain Vivix Shaklee ni selain bagus untuk ibu berpantang? Kalau tak tahu dan tak ingat, boleh KLIK DISINI ye untuk lagi detail mengenai Vivix ni.
Untuk pengetahuan semua, Vivix ni memang ramai orang selepas bersalin ambil. Tambah-tambah yang bersalin secara pembedahan.


APA KELEBIHAN VIVIX UNTUK IBU BERPANTANG?

1) Luka Cepat Kering

Berpantang dengan Vivix, luka akan lebih cepat kering. Tambah-tambah yang bersalin secara pembedahan.
Ada seorang akak ni dia tekad anak kedua berpantang dengan Vivix sebab masa bersalin anak sulung luka ceaser bernanah dan hampir terbuka. Ngeri kan kalau jadi kat kita. Masa itu akak ni duk amalkan pati haruan. Luka dekat luar nampak kering tetapi rupanya dekat dalam masih basah.
Tapi bila berpantang dengan Vivix memang berbeza. Seperti yang kita tahu, Vivix ni tinggi dengan antioksida.
Perasan kan kebanyakkan bahan utama Vivix ni warna ungu? Ianya kaya dengan Vitamin C dan antioksida untuk penghasilan semula sel-se baru, seterusnya perbaiki luka dengan lebih cepat.

2) Badan Lebih Bertenaga

Berpantang dengan Vivix juga akan rasa lebih bertenaga. Muka pun tidakah nampak pucat je. Segar je rasa tau. Yang paling best, stress pun tak sangat. Bergerak cergas macam orang tak berpantang. Hihi. Tapi kenalah jaga pergerakan dalam pantang tu ye. Kena sentiasa ingatkan diri jangan lasak-lasak sangat.
Sebab apa rasa cergas? Sebab Vivix menjana tenaga sel iaitu melalui sel mitocondria.

3) Memanaskan Badan Ibu Berpantang

Vivix juga memanaskan badan ibu berpantang. Ianya ala-ala jamu macam tu. Bab ni kena hati-hati juga la kalau nak ambil Vivix dalam pantang dalam masa yang sama menyusu bayi. Sebabnya kita kena pantau bayi kita. Kalau dia boleh terima, boleh teruskan seperti biasa.

4) Banyakkan Susu Ibu

Vivix juga banyakkan susu ibu. Selain daripada set menyusu bajet yang lain seperti ESP dan Alfalfa, dengan mengambil Vivix juga akan banyakkan susu ibu. Bila ambil Vivix ni, ibu tidak akan cepat penat, tidak stress, jadi hormon gembira tu lagi banyak dan seterusnya merangsang penghasilan susu yang lebih banyak.

5) Jaundis Baby Tiada Atau Kurang

Kebanyakkan yang berpantang dengan Vivix, jaundis mesti tidak berapa ada atau kurang kerana baby akan kerap berak dan kencing.

6) Mengelakkan Sembelit

Vivix juga mengurangkan masalah sembelit ibu berpantang. Inilah antara perkara yang ditakuti ibu-ibu berpantang kan? Vivix melawaskan pembuangan sebab ianya kaya dengan fibre dari campuran 4 bahan yang unik iaitu lobak ungu, elderberi, polyganum cuspaditum dan juga anggur muscadine.

7) Buang Angin Dalam Badan

Seterusnya, Vivix juga berfungsi membuang angin dalam badan. Vivix ni bersifat panas, sebab itu ia berfungsi membuang angin dalam badan. Jadi, badan akan kurang rasa sengal-sengal dan badan akan rasa bertenaga je.

8) Detox

Paling penting kot mak-mak nak langsing kembali bentuk asal selepas mengembang beberapa bulan kan. Hihi. Memang cepat kurus kalau ambil Vivix ni tau. Ianya membantu detox badan kita.

9) Elak Alahan

Vivix ini juga bersifat anti radang. Maknanya ia membantu meningkatkan sistem imun dalam badan dan menghalang ibu-ibu daripada jangkitan penyakit. Baby pun akan terlindung sama.

10) Vivix Sahaja Dah Cukup

Siapa yang tidak suka nak makan macam-macam suplemen, ambil Vivix sahaja pun dah cukup. Tetapi sebaiknya ambillah bersama pil kalsium Ostematrix untuk menyokong lagi kekuatan tulang dalam badan kita.

CARA PENGAMBILAN VIVIX KETIKA BERPANTANG

Cara makan Vivix dalam pantang pun penting ye. Bukannya main telan je nanti anak melalak tak boleh tido pula sebab Vivix ni panas. Hihi
Jika anak menyusu badan, kena sentiasa pantau ketika ambil Vivix ni. Ada sesetengah baby yang tak tahan akan cirit dan kembung bila maknya berpantang denga Vivix. Ada sesetengah baby ok je.
Jadi, ibu boleh ambil Vivix dalam kuantiti yang sedikit dahulu. Ambil satu sudu kecil (5ml) dan ambil selang sehari sambil pantau keadaan anak. Bila anak dah ok, boleh ambil satu sudu sehari.
Selain daripada minum terus, nak larutkan Vivix dalam satu gelas air suam pun boleh.

Testimoni Berpantang Dengan Vivix

Disini Nur sertakan sekali bersama beberapa testimoni yang telah mengambil Vivix semasa dalam pantang.


TESTIMONI 1


TESTIMONI 2


TESTIMONI 3


TESTIMONI 4


TESTIMONI 5


TESTIMONI 6
Semoga entri Nur kali ini memberi manfaat kepada anda semua. Jikalau anda berniat dan berminat untuk dapatkan vivix, Nur cadangkan ambil 2 botol terus untuk melayakkan anda dapat keistimewaan daripada Shaklee.

Jika anda dapatkan 2 botol Vivix hari ini, anda automatik layak menikmati :-
- Harga penjimatan ahli
- Member kit
- Cash bonus
- Free postage
- Support group


 Bagaimana Untuk Dapatkan VIVIX terus dari Website HQ Shaklee?


https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=5f2cec9d7c7078209559b2838b427b2f


ATAU BOLEH HUBUNGI SAYA !

CALL/SMS/WHATSAPP/TELEGRAM : 0132904342
FACEBOOK : NUR SHARMINE
INSTAGRAM : @shaklee_nur
SHAKLEE ID : 1103081

COD : BAHAU, BANDAR SRI JEMPOL, BATU KIKIR, SERTING, JUASSEH DAN SEKITARNYA.

SEMOGA KITA DIKURNIAKAN KESIHATAN YANG BAIK BERPANJANGAN. INSYAA ALLAH

** Produk Shaklee tidak bertujuan untuk membuat diagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Ini adalah produk suplemen.







Tiada ulasan:

Catat Ulasan