Jumaat, 27 Julai 2018

STOKIS SHAKLEE BAHAU


PENGEDAR SHAKLEE BAHAU, BANDAR SRI JEMPOL DAN KAWASAN SEKITARNYA

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Adakah anda sedang mencari pengedar Shaklee kawasan Bahau, Bandar Sri Jempol dan sekitarnya? Haa, bolehlah hubungi Nur di talian 0132904342 tau kerana Nur merupakan pengedar Shaklee Bahau yang sah berdaftar dan bertauliah.


Kelebihan order barang degnan Nur?

Nur juga ada sediakan servis konsultasi secara PERCUMA dan TERBAIK mengikut keperluan anda. Ada je yang beli dengan saudara, kawan sekerja, tapi gagal untuk consult cara makan yang betul. Vitamin takkan berkesan kalau cara makan salah ye.

Sebagai pelanggan Nur akan memberi tunjuk ajar cara makan Produk Shaklee dengan berkesan kepada kastemer Nur. Nur juga akan membuat follow-up sepanjang pengambilan vitamin Shaklee. Memang hak pembeli mendapat nasihat dan kesan yang terbaik. Disebabkan itu, Nur harus memberi konsultasi yang terbaik kepada kastemer Nur.

Nak guna khidmat pos pun boleh.

Bagi kastemer yang jauh, Nur akan poskan sahaja vitamin tersebut samaada melalui Gdex/Citylink ataupun Poslaju mengikut kesesuaian kastemer sebab lain tempat lain khidmat pos yang disediakan.

Bagi kastemer yang tinggal berdekatan dengan Nur pula, Nur juga boleh COD (Cash On Delivery) vitamin Shaklee terus ke tempat anda. Stok vitamin insyaaAllah sentiasa ada dengan Nur untuk customer tersayang.

Kawasan yang Dihantar Di Bahau?

Selain kawasan Bahau, Nur juga pernah COD ke Pasoh, Serting, Kuala Pilah dan sekitarnya. Nak senaraikan tu macam banyak pula. Hihi. Kalau tak selesa, nak jumpa di mana-mana sepeti pasaraya Tesco, Kiara, Billloin pun boleh. Ada juga customer yang datang terus ke rumah untuk pick up vitamin yang dipesan. Anda hanya perlu hubungi je Nur untuk temujanji ya. Sedia berkhidmat untuk penggemar produk Shaklee.

Di Bahau Tiada Branch Shaklee?

Nur pernah dapat soalan daripada beberapa orang customer, di Negeri Sembilan ni tak ada branch atau stokis Shaklee ke? Branch Shaklee tak ada ye dekat Negeri Sembilan ni, tapi ada je Pengedar Shaklee di Bahau ni yang aktif salah sorangnya Nur la. Setiap kali ada customer yang nak COD vitamin, Nur akan cuba selitkan order dari HQ vitamin-vitamin lain untuk dijadikan stok dekat rumah ni. Nak terus ke HQ Shaklee memang tak la kan sebab jauh.

Untuk pengetahuan anda, stok vitamin yang Nur ada bukanlah stok yang lama-lama tau, semua stok baru Nur order terus dari HQ Shaklee. Jadi anda tidak perlu risau dah tentang expired date ke apa.

Apa tunggu lagi, jom la order vitamin Shaklee dengan Nur sekarang.

HUBUNGI SAYA DISINI!

CALL/SMS/WHATSAPP/TELEGRAM : 0132904342
FACEBOOK : NUR SHARMINE
INSTAGRAM : @shaklee_nur
SHAKLEE ID : 1103081

COD : BAHAU, BANDAR SRI JEMPOL, BATU KIKIR, SERTING, JUASSEH DAN SEKITARNYA.

SEMOGA KITA DIKURNIAKAN KESIHATAN YANG BAIK BERPANJANGAN. INSYAA ALLAH

** Produk Shaklee tidak bertujuan untuk membuat diagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Ini adalah produk suplemen.







Tiada ulasan:

Catat Ulasan