Selasa, 6 Disember 2016

RAHSIA AWET MUDA DENGAN COLLAGEN POWDER SHAKLEE


TAMPAK LEBIH MUDA DARI USIA DENGAN COLLAGEN POWDER SHAKLEE

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Pada hari ini saya ingin kongsikan satu tajuk yang saya yakin semua orang inginkannya iaitu "Tampak Muda Dari Usia Sebenar". (^_^)

Siapa yang tidak mahu kelihatan muda kan? Rata-rata yang duk cucuk botox dan amalkan pemakanan yang sihat tu sebab ingin kelihatan muda la tu..


 Nak tahu apa benda kolagen ni tak?

Yang ada baby kat sebelah tu cuba cubit pipi dia kejap..cubit-cubit manja je tau..nanti tak pasal-pasal menangis pula..hihi..

Apa yang korang rasa bila cubit pipi baby tu? anjal je kan..itu tandanya kolagen banyak la tu..fresh lagi kan..(^_^)

Cuba cubit pipi kita pula..ada beza tak dengan pipi baby tadi? Kalau baby tu kita cubit macam toing toing melantun balik..pipi kita? jenuh nak tunggu melantun kan..kiki

Janganlah sedih..Memang kena akuilah agak mustahil kita yang sudah berumur ini nak setaraf dengan kolagen baby..TAPI tidak mustahil untuk memperbaikinya semula tau..


Jom kita baca sedikit penerangan daripada Doktor Hafisah mengenai kolagen..

Kolagen adalah protein yang berbeza. Ianya terbahagi kepada tiga jenis iaitu kolagen 1,2 dan 3. Tapi untuk kecantikkan, kita bincangkan kolagen 1 dan 2 sahaja. Inilah kolagen yang membina rangkaian kulit kita.

Esp adalah protein yang membina sel. Tapi kolagen adalah fiber yang menyokong kulit kita supaya tidak runtuh. Yang jaring-jaring warna biru dalam gambar di atas itulah kolagen.

Collagen Powder Shaklee ada dua jenis yang paling utama. Bila rangkaian fibre kolagen kita mantap, kulit kita akan tegang, pipi naik, hidung mancung, struktur kulit jadi halus dan juga gebu.


Saya akui memang banyak produk kolagen yang ditawarkan kat pasaran diluar sana..Tapi saya juga ingin ketengahkan satu produk semulajadi keluaran Shaklee yang terbukti berkesan..Bukan saya seorang yang cakap tahu, terlalu ramai testimoni yang berpuas hati dengan kesan positif yang mereka dapat hasil konsisten mengamalkan Collagen Powder Shaklee.

Shaklee Collagen Shaklee atau singkatannya SCP adalah suplemen kolagen yang unggul, mengandungi 4,000 mg kolagen RSS (Sisik Ikan Merah) proprietari, sejenis kolagen tuen dan bermutu tinggi yang diekstrak dari sisik ikan merah. 

Kolagen Shaklee adalah sangat rendah dalam berat molekular, sekitar 1,000 dalton amat mudah diserap oleh tubuh dan membantu meningkatkan sintesis kolagen pada lapisan dermis dengan berkesan.

MANFAAT UTAMA COLLAGEN POWDER SHAKLEE

Semakin kita menua, tubuh kita menghasilkan semakin kurang dan semakin kurang kolagen, mengakibatkan lebih banyak kedutan dan garis halus, disamping kulit yang semakin kendur.

Umur bukanlah hanya satu faktor yang menyyebabkan kekurangan kolagen didalam tubuh kita. Kerosakan kolagen juga boleh dipercepatkan dengan faktor luaran seperti matahari, radikal bebas diudara, air dan nutrisi, merokok dll.

Justeru itu, Shaklee Collagen Powder, mampu membantu kulit kita mengekalkan elastisiti semulajadi dan memperlahankan kehadiran kedut-kedut.

Tampak Lebih Muda
- Kolagen juga bermanfaat dalam membantu menguatkan rambut dan merangsang pertumbuhan semula.
- Kuku akan menjadi lebih kuat, bintik putih akan hilang dan pangkal kuku akan mengekalkan warna yang sihat.
- Kulit akan kurang kering dan elastisiti akan bertambah baik. Kulit juga akan sembuh dengan cepat dan ini akan membantu mengurangkan parut.
- Membantu menghilangkan tanda penuaan.

Rasa Lebih Muda
- Kolagen adalah sama penting untuk tulang seperti juga tulang perlukan kalsium. Kolagen membantu menguatkan tulang dan mengurangkan kemungkinannya menjadi rapuh.
- Kolagen juga membantu menguatkan tulang dan mengurangkan kesakitan dan geseran disendi-sendi.
- Baik untuk mata. Kornea memerlukan kolagen dan ianya membantu mengekalkan otot mata supaya tetap anjal.
- Memastikan otak sentiasa sihat. Sel gyla membekalkan nutrisi kepada otak dan ini disokong oleh kolagen. Adalah penting  untuk menentukan agar otak anda mendapat manfaat kolagen agar minda anda tetap berkeadaan baik semakin anda menua.

TESTIMONI PENGGUNA

Tidak lengkap rasanya kalau saya tidak sertakan sekali testimoni pengguna yang berpuas hati setelah menggunakan Collagen Powder Shaklee..






     

------------------------------------------------------------------------------------------------ 

Ingin mencari supplemen yang sesuai untuk diri anda dan keluarga? Atau ingin menjana pendapatan 4-5 angka sebulan dari rumah?

HUBUNGI SAYA DISINI!!!

CALL/SMS/WHATSAPP/TELEGRAM : 0132904342
FACEBOOK : NUR SHARMINE BAHARING
SHAKLEE ID : 1103081
COD : BAHAU, JEMPOL,BATU KIKIR, SERTING, KUALA PILAH DAN GEMAS N9

SEMOGA KITA DIKURNIAKAN KESIHATAN YANG BAIK BERPANJANGAN. INSYAAALLAH

MENCEGAH ITU LEBIH BAIK DARI MENGUBATI!!








 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan