Sabtu, 3 Disember 2016

KESAN SEAWAL 3 HARI DENGAN COLLAGEN SHAKLEE

KETAHUI FUNGSI RAMUAN COLLAGEN POWDER SHAKLEE YANG PERLU ANDA CUBA

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Entri pada kali ini saya akan kongsikan info mengenai Collagen Powder Shaklee.




Shaklee collagen powder adalah supplemen kolagen yang unggul. 

Mengandungi 4,000 mg Kolagen RSS (Sisik Ikan Merah) proprietari, sejenis kolagen tulan dan bermutu tinggi yang diekstrak dari sisik ikan merah. 

Kolagen Shaklee adalah sangat rendah dalam berat molekular, sekitar 1,000 Dalton (berat molekular kolagen disukat dalam Dalton) amat mudah diserap oleh tubuh dan membantu meningkatkan sintesis kolagen pada lapisan dermis dengan berkesan.





Tujuh ramuan utama termasuk ekstrak biji Camelia japonica, kolagen ikan, ekstrak kekerang, Lactobacillus acidophilus, Vitamin C dan Vitamin B, digabungkan untuk mempertingkatkan keberkesanan kolagen RSS dan menyokong kecantikan anda dari dalam ke luar.


KOLAGEN DARI SISIK IKAN MERAH

- Sisik ikan merah adalah sumber kolagen yang premium dengan kurangnya pencemaran dan kadar penyerapan yang tinggi berbanding dengan kolagen haiwan.

EKSTRAK BIJI CAMELLIA JAPONICA 

- Biji Camellia japonica terdiri dari asid oleik, satu emolien dan pelembab kulit yang hebat, dan isoflavon, antioksidan semulajadi yang mampu mengurangkan radikal bebas.

EKSTRAK PFAFFIA

- Pfaffia yang juga dikenali sebagai ginseng Brazil, apabila digabungkan dengan ekstrak biji Camillia japonica, membantu formasi kolagen asid hyaluronic.

- Dengan kemampuan luar biasa mengikat amaun air yang banyak, asid hyaluronic memainkan peranan penting dalam menghidratkan tisu tubuh untuk menjadikan kulit lembut, lembab dan licin.
ELASTIN DARI KOLAGEN IKAN

- Elastin memelihara kulit menjadi fleksibel tetapi tegang, memberikan reaksi melantun apabila kulit ditarik.

- Kolagen ikan mengandungi elastin yang berfungsi berganding bahu dengan kolagen untuk mengekalkan kulit menjadi tegang, anjal dan elastik.


VITAMIN C DAN VITAMIN B

- Vitamin C menggalakkan penghasilan kolagen dan menentang radikal bebas yang merosakkan kulit kita.

- Vitamin B turut serta dalam metabolisma karbohidrat, lemak dan protin untuk membebaskan tenaga yang diperlukan untuk penghasilan kolagen didalam sel.


EKSTRAK KEKERANG

- Glucosamine ekstrak kekerang adalah penting didalam sintesis cecair synovial yang membekalkan pelincir kepada sendi-sendi dan menghidrat mata untuk melegakan ketidakselesaan mata. 



LACTOBACILLUS ACIDOPHILUS

- Membantu mengimbangi mikroflora usus dan membantu membina semula sistem usu yang sihat yang mampu meningkatkan penyerapan kolagen.

   
Macam mana? Banyak kan kelebihan fungsi setiap satu bahan yang terkandung di dalam Collagen Powder Shaklee ni.. 

Memang berbaloi kalau diamalkan setiap hari..Pelbagai manfaat yang kita akan nikmati selain dari mendapat kulit yang sihat..tidak rugi cuba tahu.. (^_^)


------------------------------------------------------------------------------------------------ 

Ingin mencari supplemen yang sesuai untuk diri anda dan keluarga? Atau ingin menjana pendapatan 4-5 angka sebulan dari rumah?

HUBUNGI SAYA DISINI!!!

CALL/SMS/WHATSAPP/TELEGRAM : 0132904342
FACEBOOK : NUR SHARMINE BAHARING
SHAKLEE ID : 1103081
COD : BAHAU, JEMPOL,BATU KIKIR, SERTING, KUALA PILAH DAN GEMAS N9

SEMOGA KITA DIKURNIAKAN KESIHATAN YANG BAIK BERPANJANGAN. INSYAAALLAH

MENCEGAH ITU LEBIH BAIK DARI MENGUBATI!!










  

Tiada ulasan:

Catat Ulasan