Sabtu, 3 Disember 2016

PENGEDAR VITAMIN SHAKLEE BAHAU, NEGERI SEMBILAN


PENGEDAR SAH SHAKLEE BAHAU, BATU KIKIR, BANDAR SRI JEMPOL, SERTING DAN SEKITARNYA..

TENTANG SAYA

Assalamualaikum dan salam sejahtera..(^_*)

Nama saya Nur Sharmine..boleh panggil Nur. Seorang surirumah sepenuh masa dan merupakan Pengedar Sah Shaklee. Saya dan suami berasal dari Kelantan tetapi menetap di Bahau. Jadi kalau balik kampung, kami ada juga menerima order pelanggan dari Kelantan ye. Dah alang-alang balik kampung, terus COD. Kalau tidak, guna khidmat pos jela ye.. (^_^) 

KENAPA PERLUNYA SISTEM COD INI?
Tahukah anda kesihatan itu utama dan perlu disegerakan. Anda juga sudah jimat kos postage di sini selain mendapat produk shaklee di sekitar Bahau dengan begitu cepat sekali.

Kami merupakan Pengedar Shaklee Bahau yang sangat komited membantu anda menyelesaikan masalah kesihatan dengan Produk Hebat Shaklee ini. Buat pengetahuan semua, kami bukan hanya menjual tetapi kami merupakan konsultan kesihatan anda yang berilmu dan sentiasa menambah ilmu tentang kesihatan dan nutrisi melalui bengkel-bengkel yang dianjurkan oleh Pakar Nutrisi Bertauliah Shaklee.

 





 KELEBIHAN MEMBELI DENGAN KAMI

-Ready Stock
-Penghantaran Cepat
-Mempunyai pengetahuan yang luas tentang kesihatan dan produk
-Aktif secara online dan offline  
-Kami juga membuat training bagi yang berminat untuk menjana pendapatan bersama Shaklee.
Apa yang anda perlu buat hanyalah menghubungi saya Pengedar Shaklee Bahau melalui talian 0132904342. Cuma tinggalkan pesanan ringkas anda biar saya yang hubungi anda semula. (^_^)

Kesemua produk yang anda inginkan akan saya hantarkan terus kepada anda tanpa sebarang caj tambahan dikenakan…jom kita amalkan gaya hidup sihat..



------------------------------------------------------------------------------------------------ 

Ingin mencari supplemen yang sesuai untuk diri anda dan keluarga? Atau ingin menjana pendapatan 4-5 angka sebulan dari rumah?

HUBUNGI SAYA DISINI!!!

CALL/SMS/WHATSAPP/TELEGRAM : 0132904342
FACEBOOK : NUR SHARMINE BAHARING
SHAKLEE ID : 1103081
COD : BAHAU, JEMPOL,BATU KIKIR, SERTING, KUALA PILAH DAN GEMAS N9

SEMOGA KITA DIKURNIAKAN KESIHATAN YANG BAIK BERPANJANGAN. INSYAAALLAH

MENCEGAH ITU LEBIH BAIK DARI MENGUBATI!!







 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan