Selasa, 3 Mei 2016

SIHAT DAN CANTIK HANYA SATU SUDU TEH JE SEHARI


JOM CANTIK DAN SIHAT BERSAMA VIVIX!!




   Assalamualaikum dan salam sejatera diucapkan kepada semua pembaca yang disayangi... Kali ni nur ingin berkongsi sikit mengenai Vivix shaklee untuk kecantikan.. :-)

KEBAIKAN VIVIX

   Mungkin ada yang tidak perasan vivix bukan sahaja untuk kesihatan seperti menyembuhkan penyakit diabetes,jantung,strok dan sebagainya, tapi vivix shaklee juga boleh buat pengguna jadi cantik tau...best la kan, beli vivix nak sihat tapi tercantik pula dah...siapa taknak kan...semua orang nak cantik.. :-)


BAHAN2 TERKANDUNG DALAM VIVIX SHAKLEE

Vivix mengandungi ramuan botani Shaklee yang tersendiri iaitu Polygonum Cuspidatum, anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol. 

Polifenol ialah kumpulan fitokimia berasaskan tumbuh-tumbuhan dengan kebaikan antioksidan dan berkesan melambatkan penuaan sel.

Peningkatan usia seringkali dikaitkan dengan masalah kecantikan dan kesihatan. Antaranya ialah masalah kedutan pada wajah dan kulit serta jeragat. Selain itu masalah kesihatan seperti sakit sendi, keletihan dan sebagainya seringkali menyebabkan kualiti hidup seseorang menjadi berkurangan.

Vivix Shaklee adalah suplemen anti penuaaan yang terbaik di dunia! Vivix membantu melabatkan proses penuaan dan memberikan awet muda serta menyihatkan tubuh badan secara menyeluruh termasuk menghindari penyakit kanser!!

Vivix atau lebih popular dipanggil sirap Shaklee kerana cecair vivix ini berwarna merah. Ia berjaya dihasilkam selepas kajian bertahu-tahun lamanya oleh pakar2 shaklee dan merupakan suplemen pertama di dunia yang mampu menembusi DNA manusia.


APAKAH KEHEBATAN VIVIX SHAKLEE?

1) Vivix mengawal genetik dan seterusnya membantu melambatkan penuaan sel.

2) Vivix melindungi dan memperbaiki sel DNA manusia ~ setiap hari sel tubuh kita diserang hampir sejuta serangan yang merosakkan pangkalan data genetik dan mengganggu fungi sel dan usia kita. Dengan vivix, DNA akan dapat dilindungi dan diperbaiki selnya.

3) Vivix membantu meningkatkan tenaga dalam sel ~ tenaga dalam telah ditingkatkan dengan pembentukan mitokandria baru. (Mitokandria merupakan penjana tenaga dalam tubuh)


BAGAIMANA VIVIX BERTINDAK DENGAN BERKESAN?

Rahsianya kerana Vivix melindungi dan membaikpulih sel DNA kita disamping mengelakkan penimbunan protein AGE dalam badan.


KEBAIKAN DAN KELEBIHAN VIVIX SHAKLEE

* Membaiki sel yang rosak dengan pantas, amat sesuai untuk mereka yang baru menjalani pembedahan.

* Memelihara keseluruhan kesihatan.

* Mengurangkan sakit sendi dan pelbagai risiko penyakit merbahaya.

* Antioksida yang sangat baik - awet muda, menghilangkan kedutan, melembutkan serta mencantikkan kulit.

* Membantu anda merasa lebih bertenaga - memberi rasa fresh sepanjang hari.

Untung la ya pengguna yang amalkan vivix nie...tercantik tanpa sedar..hehe.. :-)
Ingat ye, jika tidak dirawat maka kulit akan menjadi kering, berkedut, kulit kusam, jeragat dan sebagainya.

Dengan hanya mengamil vivix 1 sudu teh je sehari kita boleh rawat dari dalam untuk semua masalah diatas agar kulit nampak cantik, yang penting kesihatan kita terjaga dan yang paling paling penting orang sukar nak teka berapa umur sebenar kita...:-)
Semua tu adalah penangan hebatnya vivix tau!! ^_^

RAHSIA ARTIS AWET MUDA AMAL MINUM ANGGUR MUSCADINE

kak Rita Rudani, Siapa boleh teka umur beliau? Adakah mustahil 25 tahun lebih muda akan datang??
kak rita rudani yang mengamalkan vivix

Glamor Emma Maembong ni sebab kecomelan ke? sebab kecantikkan beliau? Yang pasti kulit toink..toink


Kenapa anggur ini dipilih oleh saintis Shaklee? 


Sebab utamanya adalah kerana kuasa oksida anggur ini adalah 10x lebih berkuasa dari resveratrol sahaja. Vivix bertindak melalui 4 (Empat) mekanisme iaitu

  1. Prestasi Sel
  2. Pembaikan sel
  3. Pertahanan sel
  4. Tenaga sel

Telah dibukti secara klinikal oleh pelbagai kajian yang telah direkodkan dan ianya telah dipatenkan sebagai reselverol yang terbaik iaitu 10kali ganda lebih baik dari anggur biasa.



Haa..korang yang nak awet muda macam retis boleh la cuba si tonik ajaib vivix shaklee nie...mesti puas hati..rasanya pun sedap ye...masam manis rebina gitu..cuba sekali pasti nak lagi.. ^_^


------------------------------------------------------------------------------------------------ 

Ingin mencari supplemen yang sesuai untuk diri anda dan keluarga? Atau ingin menjana pendapatan 4-5 angka sebulan dari rumah?

HUBUNGI SAYA DISINI!!!

CALL/SMS/WHATSAPP/TELEGRAM : 0132904342
FACEBOOK : NUR SHARMINE BAHARING
SHAKLEE ID : 1103081
COD : BAHAU dan JEMPOL, N9


SEMOGA KITA DIKURNIAKAN KESIHATAN YANG BAIK BERPANJANGAN. INSYAAALLAH



MENCEGAH ITU LEBIH BAIK DARI MENGUBATI!!

Harga sebotol vivix hanyalah RM475 dan boleh bertahan sehingga 2 bulan. Beli 2 botol untuk lebih penjimatan sehingga 27%. FREE MEMBERSHIP!!!!!!

Hubungi saya segera untuk konsultasi 100% percuma!

1 ulasan:

  1. Vivix terbaik untuk awet muda...tiada bahan kimia dan selamat diamalkan.

    BalasPadam