Khamis, 6 April 2017

KEBAIKAN CINCH ENERGY TEA MIX SHAKLEE


CAMPURAN 4 TEH YANG EKSLUSIF DI DALAM CINCH ENERGY TEA MIX SHAKLEE


Kalau korang nak tahu, Shaklee juga ada mengeluarkan produk berasaskan teh tapi bukan teh yang biasa-biasa. Diperbuat daripada teh yang ekslusif dan istimewa. Semestinya khasiat dan kebaikan yang terkandung juga istimewa
.
Kebanyakan yang mengambil cinch tea Shaklee adalah untuk kuruskan badan. Yang mana nak kurangkan lemak perut sangat elok ambil cinch tea ini. Bahaya lemak perut kerana boleh menyebabkan pelbagai penyakit lain seperti sakit jantung, strok dan diabetes.

Tahu tak apa penyumbang utama pada lemak perut? Bukan disebabkan banyak makan lemak tetapi disebabkan ambil kalori berlebihan dari yang sepatutnya.

Sebab itulah sesuai sangat ambil cinch tea ni yang mana di dalam teh hijau ada catechins yang mana boleh merangsang badan bakar kalori yang berlebihan tu.

PERBEZAAN TEH SHAKLEE


Semestinya produk Shaklee berbeza dan telah dibuat kajian sebelum dikeluarkan. Bukannya diambil dari belakang rumah dan diadun sendiri ye.

Cinch Tea Shaklee diyakini selamat dan penggalak tenaga semulajadi. Ditambah dengan taurina untuk meningkatkan tenaga dan ketahanan badan.

Ianya merupakan pilihan alternatif terbaik untuk menggantikan minuman kopi, soda atau manisan untuk menggalakkan kecergasan tubuh badan.

Ianya juga tanpa gluten, tiada perisa tiruan, pewarna dan bahan pemanis.

4 CAMPURAN TEH DIDALAM SHAKLEE CINCH ENERGY TEA MIX

1) Matcha Green Tea Powder


Disediakan secara semulajadi untuk menyimpan semua nutrien yang terdapat dalam daun termasuk serat, mineral dan antioksidan.

2) Red Tea Extract


Salah satu antioksidan yang dijumpai dalam teh merah, yang dikenali sebagai polifenol - pejuang kanser yang kuat. Polifenol membantu kerosakan badan yang disebabkan oleh radikal bebas. Ia merupakan antioksidan yang begitu kuat dan dikaji sebagai pencegahan kanser dan sebagai agen yang boleh menghalang daripada merebak.

3) White Tea Extract

Juga dikenali sebagai teh hijau muda yang mempunyai kandungan antioksidan yang lebih tinggi berbandung teh hijau.

4) Rooibos Red Tea Extract

  
Tumbuhan unik yang berasal di Afrika Selatan, kaya dengan sebatian polifenol-antioksidan.

Begitu banyak keistimewaan cinch tea Shaklee ni selain untuk membakar kalori. Korang patut cuba dan rasai sendiri kebaikannya. Yang paling penting kesemua produk Shaklee HALAL dan telah mendapat kelulusan KKM sebelum dibawa masuk ke Malaysia. Jadi, jangan ragu-ragu lagi dengan produk Shaklee ye. (^_^)


Berminat untuk order Cinch Tea Shaklee?
Boleh klik disini
Sebarang pertanyaan dan konsultasi boleh :
Whatsapp/Sms : +60132904342
COD : Bahau, Bandar Sri Jempol, Batu Kikir dan sekitarnya (^_^) 

**Suplemen Shaklee bukan ubat. Walaupun terbukti secara saintifik menyihatkan badan, ia tidak berfungsi untuk merawat, menyembuh atau memulihkan penyakit kritikal.**




Tiada ulasan:

Catat Ulasan